Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
Днями студенти, що здобувають фах журналіста, а також рекламіста й піарника, взяли участь у Школі медіапатріота та прослухали тренінг про журналістські розслідування з доступом до публічної інформації. В Ужгородський університет завітав кримчанин Євген Бондаренко – розповісти про пропаганду та основні принципи ведення інформаційної війни. «Як змусити повірити в реальність, якої не існує?» – саме таке питання ставив перед собою організатор. За словами Бондаренка, в Україні є експерти, які не є патріотами, та патріоти, які не є експертами. «Я тут, щоб мотивувати вас стати медіаекспертами задля захисту рідної держави», – зауважив тренер. Багато говорили про розуміння і реальне значення терміна «пропаганда», наводили приклади. Дефініцію порівнювали зі скальпелем хірурга, за допомогою якого можна вбити людину і так само врятувати їй життя. «За два роки ми вдягли і взули армію, тепер слід одягати й інформаційних бійців», – Євген Бондаренко неодноразово наголошував на необхідності рекультивації медійного фронту. На цікавому тренінгу спудеї дізналися, зокрема, що таке програмування масової свідомості за «трикутником Огдена – Річардса» . Окрім теоретичної частини, відбулася і практична: медійники об’єднувалися в групи по 5 осіб, аналізували певні новини, визначаючи їх прихований вплив на суспільство. Активна молодь не соромилась ставити запитання. Відтак пан Бондаренко розповів, що історія його сім’ї виховала в ньому патріота: «Я кримськотатарського походження. В 1944 році мого прадідуся депортували: дідусь залишився без батька, а бабуся – без чоловіка. А 2014-го «зелені чоловічки» розлучили мене з родиною та заборонили в’їзд на окупований півострів. Тож російська агресія торкнулася мене двічі». Після розмов і дискусій Євген Бондаренко подарував кафедрі журналістики посібник із пропаганди сертифікованого тренера НЛП міжнародної категорії Всеволода Зеленіна «По той бік правди: НЛП як зброя інформаційно-пропагандистської війни». Наступного дня студенти говорили про акцент психологічної безпеки в умовах інформаційної війни. А слідом за ознайомленням із пропагандою та патріотизмом прослухали не менш цікавий тренінг про доступ до публічної інформації. Директор Центру кар’єри УжНУ Тетяна Бутурлакіна та координатор проекту «Є-дата» Анастасія Розлуцька розповіли студентам про public finance (інтеграція із системою Prozorro). Між іншим, з-поміж 10 українських вишів роботу із порталом «Є-дата» в нашому університеті презентують найперше. Пані Розлуцька докладно розповіла про можливості сайту, спудеї зрозуміли, як користуватися пошуком, що таке «трансакції», «розпорядники» та багато іншого. Лектор закликала журналістів ставити перед собою мету та досягати її. Зокрема й у висвітленні випадків несумлінного ставлення до державних фінансів – тільки це допоможе зупинити розкрадання коштів. Студентів кафедри журналістики закликали взяти участь у конкурсі «Є-розслідування», що організовує проект «Пошуково-аналітична система 007». Призовий фонд, між іншим, становить 15 000 грн. Семінар виявився надзвичайно потрібним, адже молодь мала нагоду здобути нові навички у журналістських розслідуваннях, підвищити свій професіоналізм. Першокурсниця спеціальності «Реклама та зв’язки із громадськістю» Андріана Снарська поділилася враженнями від насиченого дня: «Корисні тренінги. Сьогодні я почула багато нової інформації. Тренінг про патріотизм – це для душі, а лекція про роботу на порталі «Є-дата» пригодиться у майбутній професії!». Віра Лабич відео студентів 4-го курсу відділення журналістики |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик