Головна » Усі публікації » Не словом, а ділом |
Акцію «Купи зустріч – допоможи дитині» на Закарпатті проводять четвертий рік поспіль. Сьогодні це найактивніша благодійна ініціатива, що об’єднує різних за віком і статтю людей, які прагнуть допомогти дітям із дитбудинків. На 75–80 % учасниками акції є студенти. Суть аукціону зустрічей полягає в перерахунку грошей на благодійні цілі через купівлю зустрічі з людиною. Лоти, тобто привабливі фото, учасники виставляють в соціальних мережах. Після чого всяк охочий може придбати зустріч, тобто пожертвувати бажану суму грошей. Стартова ціна – 10 гривень. Цього року зібрали 51 тисячу 259 гривень.
БЛАГОДІЙНА ІНІЦІАТИВА РОЗГОРТАЛАСЯ У СОЦМЕРЕЖАХ
«Нас уже понад 6 тисяч. Якщо першого року було зібрано 7 тисяч гривень з участю понад 200 осіб, то сьогодні цифра зросла в десятки разів. Незважаючи на скрутну ситуацію в країні, нам удалося провести цю акцію. Минулого року мали майже 40 % неоплачених зустрічей, сьогодні цифра становить 36 %, хоча ці люди поки що не відмовляються від покупок. Тішить те, що волонтери підтримують своєрідну теплоту акції, слоган якої «Добрим бути так просто!» – розповідає засновник та координатор акції Денис Ман. Цього року в заході взяло участь 1019 учасників, які стали «лотами». Їх «купували» близько 750 осіб. При цьому загальна кількість учасників групи 6568. Аби виконати дитячі бажання, волонтери попередньо з’їздили до дитбудинків і прочитали листи до Миколая, написані дітками. Зібрані кошти планують розподілити так: на поїздки у дитячі будинки Ільниці, що в Іршавському районі, Нижнього Бистрого – Хустський район – та Сваляви витратять близько 13 тисяч, на втілення дитячих мрій – 5 тисяч, лікування хворих дітей – 10 тисяч. Для того, аби акція не завершувалася після зимових свят і якомога більше людей дізнавалося про неї, у місті планують встановити два інформаційні банери. Організатори УМГО "Єдине студентство" надають повний фінансовий звіт зібраних коштів, інформацію про їх розподіл. Подарунки для дітей закуповують у перевірених місцях продажу. Підприємці також сприяють: дають знижки чи й роблять свій внесок у добру справу. Перед великою зустріччю власниця магазину принесла 25 новорічних подарунків, а ще 25 пообіцяла передати наступного дня. Групи «зустрічей» з докладним описом акції молодь розмітила у соціальних мережах. Тут теж була відповідна аудиторія «покупців». Наприклад, у Фейсбуку власні фото виставляли на продаж відомі ужгородці – зібрали понад 3 тисячі гривень. ВКонтакте опублікували понад тисячу «лотів». «Ми «продали» зустріч із Наталією Янцо, керівником організації «Майстерня свят». Вона стала й найдорожчим «лотом». За тисячу гривень зустріч із нею купив народний депутат України Валерій Пацкан, який теж став одним із найдорожчих «лотів». Крім цього, «продавалися» гурт «308», соліст і вокаліст гурту «Рокаш», власкор каналу «1+1» на Закарпатті Наталія Зотова», – розповідає Денис Ман. Велику зустріч учасників провели наприкінці «продажу лотів», 17 грудня, аби краще познайомитися й порадитися щодо поїздок до дитбудинків. КУПУВАТИ ЗУСТРІЧІ ХОЧУТЬ НЕ ТІЛЬКИ НАПЕРЕДОДНІ ЗИМОВИХ СВЯТ Даша Бризгалова, студентка Інституту іноземної філології, вже не вперше є учасницею акції «Купи зустріч»: «Відчуття від зробленої справи приємні, розумію, що саме в такий спосіб можна допомогти дітям. Прикро, що люди спочатку роблять ставки, потім раптово зникають, видаляють сторінки чи просто ігнорують усіх поспіль. Ця показовість, звісно, нагнітає». Олександра Артюхіна, журналістка, також брала участь не вперше. Зустріч із нею купив Денис Ман. ««Лотом» почуватися трохи дивно, але розумієш, що твоя зустріч із приємною людиною може бути корисною дитині, то це ще більше тебе мотивує. Я вважаю, що такі акції варто влаштовувати не тільки раз у році. Радує й те, що так багато «лотів», що мало відмов. Люди приносять з дому одяг, купують цукерки чи просто приносять гроші. Це справді така ініціатива, яку варто підтримувати», – коментує дівчина. Під час великої зустрічі з’явився ще один привід з користю витратити частину коштів. Голова профкому студентів УжНУ Андріана Завадяк попросила присутніх про максимальне сприяння у допомозі 27-річному Сергієві Дудкеєву. На лікування хлопцеві, який є круглим сиротою, потрібно майже 37 тисяч євро. Інформацію про нього та банківський рахунок можна знайти у соціальних мережах чи на закарпатських інформаційних веб-ресурсах. Аби охопити якомога більше дітей, учасники акції «Купи зустріч – допоможи дитині» будуть радитися з іншими благодійними організаціями і спільнотами, які також відвідуватимуть дитбудинки, щоб оптимально розподілити допомогу і влаштувати свято для дітей. Купувати зустрічі планують не тільки під Новий рік. Організатори мають намір протягом усього року влаштовувати різноманітні благодійні акції. Нині просять учасників з’їздити хоч раз у дитячий будинок, провести для діток урок, погратися з ними чи просто подарувати усмішку, адже малеча так потребує добрих слів, хай навіть і від зовсім незнайомих людей. Наталія Каралкіна
|
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики