Головна » Усі публікації » Обмін досвідом |
Розпочав свою роботу Восьмий фестиваль православних ЗМІ. Більш ніж 150 його учасників – представники 36 єпархій – п’ять днів братимуть участь у круглих столах, семінарах, дискусіях та майстер-класах у Свято-Успенській Києво-Печерській лаврі.
Форум стартував із презентації загальноцерковного порталу CHURCH.UA. Це віртуальна модель реальної церкви. Карти всіх єпархій, фото головних соборів, розклад богослужінь храмів у будь-якій області – все, що стосується церковного життя, можна буде знайти на цьому порталі. Тобто це інформаційний ресурс, який об’єднує інформацію з усіх єпархій УПЦ МП. Після презентації Світлана Панюшкіна, головний редактор Segodnya.ua, та Галина Коваленко, заступник головного редактора газети «Вести», провели майстер клас зі «Створення редакційної мережі ЗМІ». Оптимізація роботи, постійний моніторинг подій не тільки з інтернет-сайтів, а й соціальних мереж, обробка інформації та виокремлення найголовнішого – головні тези, на яких було закцентовано увагу слухачів. «Варто писати про звичні речі, але подавати їх під новим кутом зору. Шукайте цікавих людей. Це не обов’язково мають бути знаменитості. Хай це будуть прості громадяни, які роблять звичні речі, але по-своєму, особливо. Люди люблять, коли про них пишуть. Про цікавий досвід варто писати, бо для якогось читача ваш матеріал може виявитися підтримкою», – розповідала Галина Коваленко. Робота була продовжено за круглим столом на тему «Майбутнє церковних ЗМІ: формат і тенденції». Ведучим виступив відповідальний редактор «Журналу Московської Патріархії» Сергій Чаплін та голова СІПВ УПЦ прот. Георгій Коваленко. Пропонуємо цікаві думки, висловлені під час обговорення: • Сьогодні у жертву швидкості приноситься якісна журналістика. Усіх хвилює тільки одне: хто буде першим?! • Інформації стає більше, а змісту та якості все менше. • Швидкість – це конкурентна перевага. • Позицію церкви треба доносити до тих, хто готовий її почути. • У церковній журналістиці не варто так багато повчати. Не треба акцентувати увагу на тому, якою була людина. Треба наголошувати на тому, якою вона може бути разом із Євангелієм у серці. Наступна тема обговорення звучала так: «Релігійна тематика в ЗМІ. Конфесії в медіапросторі». Ведучим виступив протоієрей Георгій Коваленко. Спікерами були: - А.Бойко, проф. Інституту журналістики КНУ ім. Т.Г. Шевченка, доктор філологічних наук, експерт у галузі релігійної журналістики; - Л.Филипович, доктор філософських наук, професор, заввідділу історії релігії та практичного релігієзнавства відділення релігієзнавства інституту філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України; - Ю.Решетніков, релігійний експерт; - М.Васін, вик. директор «Інституту релігійної свободи», член Громадської ради при Держкомтелерадіо. Цей круглий стіл був одним із найцікавіших за перший день. Обговорення проблем було емоційним: мова церковних видань, сегментація аудиторії, фінансові аспекти, проблема донесення позиції церкви до суспільства. Експерти сходилися в одному – проблема комунікації церкви зі світськими ЗМІ, безсумнівно, є, простежується також замкнутість на своїй вірницькій аудиторії. Церковнослужителі повинні коментувати проблем суспільства, поширювати християнські цінності простими словами, сучасними поняттями, не складними фразами, забезпечувати більшу візуалізацію матеріалів. Відійти від реклами церкви та її керівників. Писати про космос і про церкву – великої різниці нема. Всюди потрібен професіоналізм, баланс та дотримання стандартів – такими словами закінчили останній круглий стіл першого робочого дня. Ольга Гук, головний редактор газети «Сегодня», Володимир Мжельський, шеф-редактор «5-каналу»; Дарка Оліфер, кореспондент ICTV, влаштували на завершення майстер-клас: «Очікування світських ЗМІ від церковних прес-служб». Світлана Лапига
|
|
|
|
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик