Головна » Усі публікації » Студентська практика |
Нещодавно студенти IV курсу спеціальності «Математика» завершили педагогічну практику в загальноосвітніх школах Ужгорода. Педпрактика тривала 2 тижні, протягом яких студенти мали змогу відчути себе справжніми вчителями алгебри та геометрії. Саме завдяки практиці багато хто остаточно робить свій життєвий вибір: присвятити життя школі чи шукати себе в іншій роботі, пов’язаній з цифрами. За період проходження практики студенти мали змогу апробувати здобуті теоретичні знання, знайти спільну мову з дітьми, намагаючись підходити до поставленого завдання не тільки відповідально, а й креативно: розробляли цікаві задачі, нестандартні завдання, всіляко заохочували учнів до навчання. Олена Варцаба та Тетяна Талабішка проходили свою педпрактику в Ужгородській спеціалізованій школі-інтернаті з поглибленим вивченням окремих предметів, де навчали учнів 9-х класів. Дівчата радо діляться враженнями: «Я проводила уроки алгебри у фізико-математичних класах, – каже Олена. – За період практики була приємно вражена навчально-виховним процесом у школі: тут працюють досвідчені спеціалісти вищої категорії. Головне для них — навчити і виховати розумних, творчих учнів, майбутніх професіоналів. Одразу видно, коли робота приносить задоволення. А для вчителя це важливо. Я намагалася набиратися досвіду, який мені знадобиться. Кажуть, що математики трошки ліниві люди – завжди шукають більш раціональні способи вирішення завдань. У 9-В класі я в цьому переконалася: діти кмітливі, вміють логічно мислити, спочатку оцінять завдання, придумають нестандартний підхід, а потім уже записують правильні відповіді. Бувало, на уроці розв’язували більше прикладів, ніж планувала. Учні зацікавлені – і це дуже приємно. Загалом задоволена практикою. Ще раз переконалася в тому, що зробила правильний вибір у своєму житті – буду вчителем математики». Її подруга та однокурсниця Тетяна продовжує: «Враження від практики різні. Із самого початку мені було трохи страшнувато: я не знала школи, вчителів, дітей. Але вчителька розвіяла всі наші хвилювання. Якщо чесно, то ми з Оленкою навіть не очікували, що до нас буде настільки хороше ставлення протягом усієї практики. Нам дозволили самим обрати собі класи, теми, а також методи, за допомогою яких ми проводили уроки. Ми відвідували уроки у 8-х та 10-х класах. Діти справили на нас дуже хороше враження! Спільну мову з учнями було знайти легко, бо вони виховані, дисципліновані і розумні. У них не було панібратського ставлення до нас. Діти добре відповідали на наші питання, ішли до дошки, заробляли оцінки. Завершальні уроки ми провели за допомогою мультимедійних дощок. Протягом практики проводили самостійні, контрольні роботи, а також перевіряли учнівські зошити». Цього року тенденцією серед студентів стало робити зі своїми учнями селфі. Так, наприклад, четвертокурсник Іван Ковач не втримався від селфі зі своїми п’ятикласниками – натомість має відгук у соцмережі від задоволеної матусі однієї зі школярок. Жінка написала, що її донька захоплено розповідала про вчителя-практиканта, який прийшов до їхньої школи. Каже, що хотілося б побільше таких позитивних учителів. Ксенія Шокіна для Медіацентру УжНУ |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики