Головна » Усі публікації » Презентації |
Навесні цього року міжнародна асоціація SKAL Дармштадт – Південний Гессен запросила студентів-туризмознавців Ужгородського національного університету до участі в семінарі з маркетингу в туризмі.
Три місяці потому студенти Крістіан Дуда, Едуард Куруц, Христина Перевузник та Олександра Менчук свої знання щодо проведення ярмарок, виставок, конференцій та конгресів, здобуті в Південному Гесcені, могли вже застосувати на випускному іспиті. Разом зі студентами радіють також представниця асоціації SKAL в Україні Аліса Смирна та почесний її президент Питер Ері, які саме організовували й проводили семінар. «Поїздка була пізнавально-розважальною. Ми прослухали семінари на тему виставкового та конгресового туризму. Окрім того, багато подорожували, відвідали Відень, Дармштадт, Мюнхен. Займалися шопінг-туризмом. Нас дуже тепло приймали. Ми мали цікаві зустрічі, наприклад, із командою тріатлоністів. Що стосується навчальної частини, то мали зустрічі з директорами, різними впливовими особами, які роз’яснювали практичні моменти в нашій роботі. А коли ти переймаєш досвід європейських колег, то це багато коштує. Мене вразили тамтешні умови навчання, технічна база. У них цікаві методики студіювання. Я зрозумів, що мало звертати увагу на саму роботу, не менш важливою є її організація. Наприкінці ми отримали сертифікат про те, що прослухали курс семінарів з туризму» – коментує Крістіан Дуда. «Це неоціненний досвід. Я б поїхали туди ще раз. Єдине, що треба було б трішки мову підтягнути. Адже читали семінари нам німецькою та англійською. Сподобалося, що можна було бачити, як все працює на практиці. Ми багато їздили, відвідували виставки, ходили на екскурсії. Бачили, як воно все в наших європейських колег. Після таких поїздок ти не просто вчишся бачити проблему, а й шукаєш шляхи її вирішення», – прокоментувала Христина Перевузник. Світлана Лапига
|
|
|
|
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики