Головна » Усі публікації » Презентації |
Діагностично-проектуючий комплекс «Універсал», який дає змогу психологам-практикам зекономити купу часу, а вчителям допомагає дбати про всебічний розвиток особистості, презентували 20 січня в УжНУ. У рамках дводенного науково-практичного семінару «Психолого-педагогічний супровід обдарованої особистості» на Закарпаття приїхали представники Інституту обдарованої дитини НАПН України. Першого дня учасники ознайомилися з системою, а вже наступного дня, під час майстер-класу, спробували працювати з нею.Володимир Камишин, директор Інституту, кандидат технічних наук, акцентує увагу на важливості діагностик, що розробляє заклад, для психологів. Якщо ми прагнемо побудувати особистісно-розвивальний профіль дитини, то потрібно діагностувати не тільки її, а й батьків, учителів, однокласників. Традиційні методи займають дуже багато часу, натомість система «Універсал» дозволяє зробити діагностику за кілька хвилин, пояснює Володимир Камишин. Фахівці Інституту обдарованої дитини НАПН України наголошують на ролі інноваційних технологій у діяльності педагогів і психологів. «За одне покоління дійсність змінюється настільки, що ми вчимо дітей жити у світі, в якому їм жити ніколи не доведеться», – зауважує директор Інституту. Серед недоліків системи освіти – погане володіння комп’ютерною грамотою серед учителів. А психологи суттєво відстають від активності дітей у соцмережах, адже саме там сучасні підлітки знаходять нових друзів і розкриваються зовсім з іншого боку. «Я гадаю, що нестача коштів у питанні інноваційних технологій у школах – на третьому місці. Найперша проблема – це небажання вчителів вивчати комп’ютерну грамотність», – констатує Володимир Камишин. Його колега Валерій Киричук, завідувач відділу проектування розвитку обдарованості, кандидат педагогічних наук, доцент, переконаний, що педагоги повинні звертати увагу на всебічний розвиток, а не лише знання, уміння, навички учнів. Тож для діагностування творчої особистості пропонує розроблений в Інституті діагностично-проектувальний комплекс «Універсал». Сьогодні опрацьовується вже четверта версія, яка дозволяє тестування в онлайн-режимі, а обробка результатів виконується за лічені секунди. В Інституті обдарованої дитини НАПН України зазначають, що чимало педагогів відмовляється працювати з програмою через те, що під діагностику потрапляють і вони. Ноу-гау системи – це можливість конструювання завдань особистості. Серед організаторів науково-практичного семінару – ДВНЗ "Ужгородський національний університет". Презентація проекту відбувалася в приміщенні ректорату. До учасників звернувся проректор з науково-педагогічної та виховної роботи Федір Шандор. Він зауважив, що УжНУ дає чимало можливостей для розвитку обдарованих дітей. Зокрема, реалізує програму «Подвійний диплом», розвиває соціальний напрям роботи з країнами Вишеградської четвірки, готує психологів для роботи з дітьми в Любляні. Проректор вважає, що для Закарпаття залишається актуальною проблема відтоку кадрів, які представляють Україну на світовому рівні, але вже не як її громадяни. Сьогодні Інститут обдарованої дитини НАПН України співпрацює з багатьма регіонами України, тож після цього науково-практичного семінару фахівці сподіваються на якісну співпрацю із Закарпаттям. Наталія Каралкіна |
|
|
|
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики