Головна » Усі публікації » Не словом, а ділом |
11 листопада на факультеті міжнародної політики, менеджменту та бізнесу на базі кафедри міжнародного бізнесу, логістики та менеджменту було проведено науково-практичний семінар, присвячений Міжнародному дню маркетолога! Кафедра вирішила не тягти кота за хвіст і в перший же рік набору на нову спеціальність «Маркетинг» започаткувала щорічний професійний семінар і просто свято. Адже викладачі та студенти, окрім бізнесово-комерційної жилки, повинні мати також і креативну. Звичайно, не обійшлося без запрошених гостей. Досвідом і цікавою інформацією про навчання студентів-маркетологів (з 1993 року), а також відомих та успішних випускників цього фаху, поділилася представник Національної академії управління (в Києві), доцент Ірина Штулер. Також про застосування маркетингу в господарській діяльності доповіли фахівці-практики з декількох підприємств Ужгорода. З цікавими доповідями виступили студенти 1-го й 3-го курсів спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент» і «Міжнародний бізнес». Науково-практична спрямованість семінару викликана кылькома чинниками: 1) про маркетинг є багато публікацій, які повторюють вже відомі в цій галузі постулати, однак у них недостатньо потрібного матеріалу для практики сьогодення. Класичний маркетинг має бути базою підготовки маркетологів, а доля майбутнього маркетингу – бути ядром сучасного бізнесу; 2) цінність продукту, інтелектуальна власність, торгова марка, бренди, маркетинг взаємин, нематеріальні активи – ось на що повинна спрямовуватися сучасна маркетингова діяльність і підготовка фахівців зокрема. Маркетологи повинні бути «засновниками» маркетингу, а останній, своєю чергою, – основою системи менеджменту фірми; 3) на перший план мають виходити такі риси маркетолога, як креативність і творчість. Креативний і творчий маркетолог у поєднанні з доброю внутрішньою атмосферою фірми, сформованим позитивним іміджем, і, звичайно ж, філософією фірми неодмінно приведе до підвищення ролі маркетингу в управлінні підприємством. Тому формула сучасного успішного маркетолога така: (знання + практика + навички) × (самоосвіта + наука, дослідження, аналіз). Згадуючи вислів: «Американські маркетологи збирають дані, а японські – намагаються передбачити майбутнє на ринку», ми, викладачі кафедри, плекаємо надію, що наші студенти-маркетологи, коли стануть дипломованими фахівцями, вмітимуть досконало робити як одне, так і друге! Деканат факультету міжнародної політики, менеджменту та бізнесу |
|
|
|
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики