Головна » Усі публікації » Не словом, а ділом |
Триває акція «Купи зустріч з людиною – допоможи дитині!». Суть її полягає у тому, що, купуючи зустріч із цікавою людиною, ви долучаєтеся до благодійності: зібрані кошти підуть на допомогу дітям. У спільноті акції в соцмережі «Вконтакті» ви легко можете стати її учасником: для цього треба розмістити свою світлину, за якою зможуть купити зустріч з вами, або ж самому купити зустріч з особою, яка найбільше сподобалася вам. Про те, як виникла ідея такого заходу та його успіх розповів Денис Ман, координатор акції «Купи зустріч з людиною».
«Благодійний аукціон – це ідея у принципі не нова, – розповідає Денис. – В Європі бізнесмени інколи купують через такі аукціони зустрічі з відомими людьми, зокрема посадовцями. Ми вирішили адаптувати таку форму благодійності до наших умов і таким чином залучати молодих людей творити добро. Головне, як на мене, це подарувати усмішки дітям, які ростуть без батьків все своє свідоме життя, організувати їх дозвілля, втілити їх бажання та мрії (хай навіть і невеликі). Розпочинати проект було доволі складно, адже коли в Інтернеті з’являються такі речі, багато людей ставляться до них недовірливо й відразу думають про шахрайство або ж сприймають інформацію як розвагу. Та з часом усе почало виходити, і з кожним роком наших волонтерів більшає. Наприклад, 2 роки тому найдорожчий лот (зустріч з людиною – авт.) коштував 1200 грн». Найважчий, проте найприємніший етап – це, за словами Дениса, сама зустріч з дітками. «До неї потрібно завчасно психологічно підготуватися, – пояснює він. – Але завжди приємно усвідомлювати, що хай навіть чимось маленьким, але допомагаєш людям, які ніколи не мали того, що в дитинстві мав ти. Формат зустрічей з дітьми абсолютно різний: проведення уроків волонтерами у класах, концертні вистави і шоу (фаєр-шоу зокрема), зустрічі з Дідом Морозом тощо. Діти завжди раді спілкуванню, а дорослим корисно хоча б подумки повертатися до їхнього віку. Найважче насправді йти з дитячого будинку і обіцяти, що обов’язково прийдеш до цих малих ще». Богдана Гапонюк, студентка 3 курсу факультету міжнародного бізнесу та менеджменту УжНУ, до акції цьогоріч долучилася вперше: «Спочатку вирішила взяти участь жартома – за порадою подруги виставила своє фото. Але ж це така гарна ідея, щоб заохотити людей дбати не лише про себе, а й про інших! Мені приємно просто внести якісь кошти. Але якщо вже існує цей аукціон, то чому б і ні. Крім того, що я виставила власну світлину, робила ставки й на зустрічі з різними хлопцями – може, з кимось і погуляю». Мирослава Шимон, студентка 5 курсу відділення журналістики УжНУ, вже пробувала себе у цьому заході: «У проекті «Купи зустріч» беру участь вдруге. І справді це хороша ідея, яка має на меті добру, благодійну справу. Ще змалку було приємно отримувати подарунки. А діти до цього ставляться дуже серйозно, адже навіть дрібниця зробить їх щасливими. Особливо це стосується малечі з дитячих будинків. Заради того, аби хоч трішки зробити цих дітей щасливішими, я й вирішила виставити своє фото. Окрім того, що це добра справа, гроші з якої підуть на благочинність, це ще можливість познайомитися з новими людьми». Окрім розміщення власних фото та купівлі лотів, долучитися до акції можна й іншими способами: організатори також збирають одяг та іграшки, шукають небайдужих, які допоможуть із транспортом до дитячих будинків, заклади, які за собівартістю продають якісні солодощі та товари, що їх повезуть до дитячих будинків. «Будемо раді, якщо до нас долучаться нові волонтери, – підсумовує Денис Ман. – Адже суть акції не тільки в одноразовій допомозі, а у формуванні свідомого суспільства і пропагуванні справжніх сімейних цінностей». Акція триватиме до 10 грудня 2013 року, тож якщо вас зацікавив цей захід – маєте змогу стати його безпосереднім учасником. Ірина Левіна Фото зустрічей – з офіційної групи акції у «Вконтакті»
|
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики