Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
Днями ужгородський громадський активіст Павло Форкош поспілкувався з викладачами та студентами відділення журналістики УжНУ на тему маніпулятивних технологій. «Як створити ті емоційні стани, котрими можна керувати?» – розпочав гість. Свого часу пан Павло на популярному відеохостингу «YouTube» натрапив на цікавий матеріал, що спонукав його глибше з’ясувати для себе питання про формування ситуації, що спричинює природний потік подій і має передбачений вплив на аудиторію. Виявляється, для цього слід добре усвідомлювати свої відчуття, тому Павло Форкош докладно ознайомив із чотирма емоціями – сумом, спокоєм, радістю та агресією, – які називаються відповідно «пасивний негатив», «пасивний позитив», «активний позитив», «активний негатив» і рухаються винятково за годинниковою стрілкою. У формі лекції-бесіди гість намагався навчити медійників розрізняти психологічні стани, зокрема й за допомогою практичної вправи: одні студенти відтворювали емоції, інші їх відгадували. При розгляді актуальних проблем не обходилося й без відповідних прикладів із сучасного життя країни: Євромайдан, бойові дії на Сході тощо. Крім того, журналісти переглянули запропоновані відеоролики, які проаналізували й поділилися враженнями щодо побаченого, а ще – визначали емоційні стани, викликані відповідними кадрами. Насамкінець медійники мали побувати в ролі креативного режисера, реаліста й критика: завдання ж полягало у створенні власного соціального ролика. Спільними зусиллями намагалися не тільки тезово скласти сценарій, а й обговорити методи зйомки та уявно вдосконалити відеосюжет. Мирослава Гараздій для Медіацентру УжНУ |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик