Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
«Відкрита лекція» транслюється на ТБ у вечірній час, коли перед екраном значна аудиторія школярів, домогосподарок, пенсіонерів. То чому б не презентувати викладачів зі світовим ім’ям, які працюють в УжНУ? Чому не донести до краян, що маємо першокласних педагогів, які запросто конкурують із європейськими фахівцями? Цей проект – позитивна реклама не тільки для УжНУ, а й для ерудованих науковців, які вміють доступно окреслити проблему, показати її коріння, спрогнозувати можливий розвиток. Днями відбулися 14 та 15 лекції. Одна – на тему «Походження української мови», яку прочитав лінгвіст, професор Любомир Белей, друга – «Інформаційні війни» від журналістикознавця, доцента Юрія Бідзілі. Найголовніші месиджі першого лектора: питання про походження української мови має бути об’єктом дослідження винятково фахівців; науковці під час студій повинні послуговуватися сучасними методиками; дослідники мають бути вільними від будь-яких ідеологій; спільність «русского міра», «общерусского язика» – фікція, таких єдностей ніколи не існувало. Про лекцію щодо інформаційних війн відгукнулися присутні студенти: Михайло Анишинець: «Коли знаєш ворога в обличчя, його методи ведення боротьби, то легше протистояти. Ще недавно й не подумав би, що такі теми мені будуть цікаві. Проте ораторська майстерність Юрія Михайловича, простота викладу матеріалу захоплює. Особливість таких лекцій – слід ураховувати обмежений час і при цьому максимальну інформативність. Це не кожному вдається. Сьогодні було круто. Приємно, що маємо в університеті спеціалістів, які вчать протистояти агресії, що виливається на нас із телеекранів». Мирослава Гараздій: «Сподобалося. Тема інформаційної війни – актуальна й цікава, а для журналістів – і поготів. Звичайно, за годину неможливо звернути увагу на всі аспекти проблеми. Проте й за цей час удалося почути багато цікавих фактів, які не тільки розширили кругозір, а й виробили, так би мовити, імунітет до дезінформації. До того ж Юрій Михайлович щоразу наводив конкретні приклади, які безпосередньо стосувалися складної ситуації в державі. Саме це й забезпечило єдність теорії і практики у сприйманні складної теми. Для мене прочитана лекція стала потужним антидотом, який дозволить не піддаватися впливу агресора. Недарма кажуть: хто володіє інформацією, той володіє світом». _x_PS1 Після започаткування читання відеолекцій деканом факультету іноземної філології Михайлом Рошком ідею продовжити таку практику підхопили проректор Мирослава Лендьел і ведучий ЗОДТРК «Тиса» Мірко Вечір. Тож студія «Експеримент» та Ужгородський національний університет започаткували спільний проект «Відкрита лекція», покликаний насамперед популяризувати наш виш серед школярів, які часто говорять про перспективи вступу в закордонні освітні заклади._x_PS2 /live/2015/03/63l/belej_u_mat.jpg_x_PS3 _x_PS4 _x_PS5 _x_PS6 _x_PS7 _x_PS8 _x_PS9 _x_PS10 Світлана Лапига_x_PS11 Фото Роберта Папа_x_PS12 _x_PS13 _x_PS14 _x_PS15 _x_PS16 _x_PS17 _x_PS18 _x_PS19Світлана Лапига Фото Роберта Папа |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик