Головна » Усі публікації » Теорія і практика |
5 жовтня у приміщенні Закарпатської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Ф. Потушняка в рамках проекту «Ґенерація 2020» відбувся тренінг на тему «Локальний фандрейзинг та комунікація». Студенти-туризмознавці не могли залишитися осторонь такої події і радо взяли участь у заході. Метою тренінгу було напрацювання та розвиток комунікативних навичок у повсякденному житті та в процесі формування професійних компетенцій. Для майбутніх працівників сфери обслуговування такі заходи особливо потрібні. Від того, наскільки вдало побудовано процес спілкування, залежить результативність роботи з продажу туристичного продукту, сприйняття і реальна оцінка якості обслуговування, ступінь взаєморозуміння з партнерами, клієнтами, співробітниками тощо. Потрібним є також є наявність постійного зв'язку між владними структурами, туристичними підприємствами та організаціями, засобами масової інформації і потенційними споживачами туристичного продукту з приводу актуальних проблем розвитку, формування та просування туристичного продукту, який забезпечується комунікативними стратегіями. Навички, які відпрацьовувалися під час тренінгу: використання вербальних і невербальних видів спілкування, уміння слухати співрозмовника і передбачати зміни його настрою, використання певних стилів мовлення, подолання комунікативних бар’єрів. Особливо цікавою виявилася робота у групах, що передбачала вирішення проблемних ситуативних завдань саме завдяки навичкам комунікації. За інформацією заступника декана факультету туризму та МК з виховної роботи Надії Чир |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Матеріали близьких рубрик