Головна » Усі публікації » Із ректорату |
Розпочати засідання Вченої ради ректор УжНУ Володимир Смоланка вирішив із урочистих моментів – нагородження грамотами та подяками. Зокрема, передусім очільник вишу нагадав присутнім про перемогу доктора історичних наук, професора УжНУ Сергія Федаки у Всеукраїнському рейтингу «Книга року – 2014» і нагородив його грамотою ректора. Відтак Володимир Іванович вручив диплом доктора економічних наук Володимиру Химинцю. Крім того, на ім’я вишу надійшла подяка від Ужгородського міського центру зайнятості за підтримку у розв’язанні проблем соціального захисту населення від безробіття, яку Володимир Смоланка вручив директору центру кар’єри УжНУ Тетяні Бутурлакіній. Після цього всі присутні перейшли до порядку денного, розглянувши найпершим питання про виконання бюджету університету в 2014 році та ухвалення фінансового плану на 2015-й та про реорганізацію структурних підрозділів вишу. Члени засідання також затвердили теми наукових досліджень аспірантів і здобувачів. Важливим моментом засідання було надання вчених звань професора та доцента, а також обрання на посади завідувачів кафедр та деканів. Ознайомитися з результатами таємного голосування можна за цим покликанням. У «Різному» члени Вченої ради розглянули ще близько 20 питань. Зокрема, ішлося про зміни у Положенні про оцінювання навчальних досягнень студентів ДВНЗ «УжНУ» за кредитно-модульною системою: серед іншого тепер присутність студента на заліку чи іспиті має бути обов’язковою. Навіть якщо оцінка «автоматом», він має особисто дати залікову книжку викладачеві. Також знято норму про те, що на іспиті кількість балів «добирається» до набраних за семестр. Незалежно від того, чи студент складає екзамен (залік) у зв’язку з тим, що в нього підсумкова модульна оцінка незадовільна (35–59 балів), чи з метою підвищення позитивної оцінки, викладач виставляє студенту оцінку, керуючись винятково рівнем його знань, виявлених на екзамені (залікові), тобто виходячи зі 100 балів. При цьому виставлена підсумкова оцінка не може бути нижчою за підсумкову модульну. Члени засідання також розглянули питання про рекомендацію до друку окремих видань, уточнення тем дисертацій, затвердили низку Положень – про атестацію здобувачів вищої освіти та екзаменаційну комісію, про організацію прийому іноземних делегацій, про післядипломну освіту у ДВНЗ «УжНУ», про організацію та ведення ґрантової роботи, про надання надбавок і доплат до посадового окладу працівникам вишу, планування гуманітарного циклу дисциплін на 2015–2016 навчальний рік, про затвердження змін до Правил прийому до ДВНЗ «УжНУ» на 2015 рік, ліцензування спеціальностей та ін. (див. незабаром відповідний розділ на офіційному сайті УжНУ). Наступне засідання Вченої ради вишу заплановане на 26 березня. Ірина Левіна |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
0 | |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики