П`ятниця, 22.11.24, 02:07 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Студентська практика

Студенти-біологи пройшли педагогічну практику

Студенти біологічного факультету пройшли бойове хрещення – педагогічну практику у навчальних закладах Закарпатської та інших областей.

Під час уроку

Уся навчально-виховна робота в університеті підпорядкована основній меті – підготовці висококваліфікованих спеціалістів. На біологічному факультеті теж готують фахівців, які є кадровим потенціалом як рідного вишу, так інших навчальних закладів країни.

За два тижні практики студенти здобули навички проведення урочної, позакласної роботи, організації учнівського колективу, ведення дослідницької роботи в галузі педагогічних наук – це допоможе майбутньому вчителю бути професіоналом, завжди залишатися цікавим для учнів. До того ж сприяє розвитку у студентів зацікавленості до професії педагога, прагнення до вдосконалення знань та вивчення спеціальних і педагогічних дисциплін.

Декан факультету Ярослава Гасинець турбується про своїх вихованців та завжди тримає руку на пульсі перебігу практики: «Педагогічна практика є важливою складовою професійної підготовки студентів, дає можливість майбутнім учителям біології поглибити теоретичні знання з психології, педагогіки, методики викладання біології, спеціальних дисциплін та навчитися використовувати ці знання в школі; осмислити багатогранність роботи вчителя; оволодіти вміннями й навичками навчальної, дослідницької та виховної роботи з учнями. Під час педпрактики молодь вчиться виконувати обов’язки вчителя біології та класного керівника, проводити уроки і виховні заходи, провадити наукові дослідження разом із учнями. Тобто адаптуються до професійної педагогічної діяльності».

Під час уроку

Студенти під час практики намагалися проявити себе з найкращого боку, активно застосовували здобуті знання з вивчених дисциплін, використовували технічні засоби навчання, а також виконували зі школярами завдання експериментального характеру.

Своїми враженнями ділиться студент-четвертокурсник Саша Євтушенко: «Це був мій перший і, мабуть, незабутній досвід перебування в ролі вчителя. Повернувшись до школи всього на 2 тижні, я ностальгував за своїми шкільними роками: парти, метушня на перервах, строгі, але водночас такі розуміючі вчителі, діти, які під час зустрічі кажуть тобі не «привіт», а «доброго дня» і звертаються до тебе на «ви», хоч ти не набагато старший за них».

Саша Євтушенко

Хлопець розповідає, що перший тиждень відвідував уроки, аби побачити роботу вчителя, його поведінку на уроці, а вже другий був справді практичним: сам планував і проводив уроки у 7-х і 10-х класах.

«Я трохи хвилювався перед початком заняття, але після перших хвилин зрозумів, що все буде добре, адже в університеті нас навчили розуміти такий складний предмет, як біологія, і, підкреслю, доступно ділитися своїми знаннями. Більша частина уроків була проведена в інтерактивній формі. Я спілкувався з учнями на рівних, навіть просив, щоб вони зверталися до мене просто на ім’я, пояснював їм матеріал «на пальцях», щоб вони зрозуміли все, що хотів до них донести.

Зрозумів, що дуже важко утримувати 45 хвилин увагу 25 дітей, у яких є купа запитань, а в тебе відповідно має бути купа відповідей. Дуже допомогло те, що біологічний кабінет у школі був добре обладнаний і можна було використовувати презентації – це  полегшувало дітям сприймання матеріалу. В менших класах навіть використовував слайди з персонажами мультфільмів, щоб діти будували якісь доступні асоціації.

Під час практики

Загалом мені дуже сподобалася практика в школі. Хоч водночас зрозумів, наскільки професія вчителя клопітка і відповідальна. Поки що не бачу себе в ролі вчителя, але, можливо, моя думка зміниться. Час покаже. Дуже вдячний Ірині Василівні Гасинець – вчителю біології в Ужгородській ЗОШ №6, яка постійно підтримувала мене й моїх однокурсників, спрямовувала у конструктивне русло в такій нелегкій справі».

Педагогічна практика завжди дарує студентам-біологам задоволення та приємні враження. Теоретичні знання закріпили та поглибили на практиці, відчули себе вчителями. Біологи широко використовували експеримент, роздатковий матеріал, сучасні технічні засоби навчання і тепер готові удосконалювати свої вміння і надалі стати вчителями.

Ксенія Шокіна

для Медіацентру УжНУ




Студентська практика | 09.12.15 | Додав Шумицька | 1455 | 4.3/6
Теги: педагогічна практика, Студенти-біологи

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
omForm">
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій

«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Рубрики розділу

Афіша [4] Незабаром [16]
Актуально [141] Акції [132]
Позиція [18] МЦ-інтерв’ю [150]
Особистість [33] Студгромада [188]
Абітурієнт [84] Зблизька [88]
Наболіле [21] Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154] Компетентно [38]
Несподівано... [14] У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160] Теорія і практика [319]
Наукові форуми [273] Презентації [167]
Екскурсії [113] Дозвілля [210]
Ініціатива [47] Перспективи [38]
Підсумки [40] Спорт [238]
Традиції [206] Зустрічі [210]
Вітаємо! [235] Пам’ятаємо... [82]
Міжнародні контакти [230] Студентська практика [66]
Студмістечко [8] Конкурси [117]
На замітку [6] З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9] Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49] Слідами Евтерпи і Мельпомени [35]
Громада [2] Річниця [14]
Слава Україні! [9] Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91] The main news of university [12]
Подяка [8] Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13] Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3] Підсумки року [5]
Визнання [3] Експрес-інтерв’ю [4]

Інші матеріали рубрики