Головна » Усі публікації » У ногу з часом |
У сучасному світі важливо йти в ногу з часом. Це стосується і сфери здобуття освіти. Тож з 2015-го року в УжНУ можна буде опанувати ще дві спеціальності – «Реклама та зв’язки з громадськістю» і «Готельно-ресторанна справа». Про особливості та перспективи їх розвитку розповіли декан філологічного факультету Галина Шумицька й декан факультету туризму та міжнародних комунікацій Наталія Габчак. «Підготовка фахівців за напрямом «Реклама і зв’язки з громадськістю» в УжНУ нині на часі, – переконана пані Галина Шумицька. – Українське суспільство, особливо після Революції Гідності, продемонструвало високу зацікавленість в отриманні інформації про діяльність державних установ, організацій, приватних компаній. Залучення до цієї роботи фахівців зі зв’язків із громадськістю переоцінити важко. Саме вони можуть професійно й оперативно підготувати та поширити через ЗМІ чи в інший спосіб актуальну інформацію, якою цікавляться громадяни. Нині таких спеціалістів готують переважно у вишах міст-мільйонників, де вони й залишаються працювати. Водночас Закарпаття з його значним туристично-рекреаційним потенціалом, широким етно-національним спектром, тісними всеукраїнськими та міжнародними зв’язками, економічними і культурними можливостями вкрай потребує місцевих спеціалістів, які налагодять комунікативні зв’язки не тільки всередині крайової спільноти, а й з іншими регіонами нашої країни та зарубіжжя. Не менш важливою є й проблематика економічного розвитку нашої області та країни. Як відомо, реклама — це рушій торгівлі. Тож позиції нашого краю можна підсилити і розширити, достойно презентуючи можливості місцевих виробників як на обласному, так і на зовнішніх ринках. Допомогти у цьому зможуть фахівці з реклами, які здобуватимуть високоякісну освіту в УжНУ за напрямом «Реклама і зв’язки з громадськістю», – стверджує декан філологічного факультету. Попри те, що в краї вже є один виш, який готує фахівців готельно-ресторанної справи, відкриття цієї спеціальності в УжНУ теж є актуальним. Бо, за словами пані Наталії Габчак, мережа готельно-ресторанних, туристично-рекреаційних та санаторно-курортних закладів області нараховує більш ніж 300 об’єктів, а для збалансованого та якісного обслуговування туристів і рекреантів не вистачає кваліфікованих кадрів. Так, до 2022 року Закарпатська область має підготуватися до прийняття зимових Олімпійських та Параолімпійських ігор в Україні. «Згідно зі світовою практикою, належне функціонування 10 готельних номерів мають забезпечувати від 4 до 20 спеціалістів. Відповідно, до початку зимових Олімпійських та Параолімпійських ігор у 2022 році необхідно підготувати близько 120 тисяч фахівців. Тому є над чим працювати: актуальність підготовки фахівців очевидна», – стверджує декан факультету туризму та міжнародних комунікацій. Підготовка фахівців за напрямом «Готельно-ресторанна справа» передбачає оволодіння професійними знаннями з менеджменту, маркетингу, економіки, технології та організації готельного та ресторанного господарства, інформаційних технологій в готельно-ресторанній справі та інших дисциплін. Для кращого опанування фаху планують створити лабораторії «Навчальний бар. Навчальний ресторан» і «Лабораторію технології та обслуговування в готелях і туристичних комплексах», використовувати вже наявні в УжНУ хімічну лабораторію, лабораторію комп’ютерної графіки тощо. Навчальний план бакалавра передбачає також поглиблене вивчення іноземних мов (англійської, німецької та словацької – на вибір студента). Додатково планують увести факультативні заняття з угорської, російської та французької мов. Важливо також, що факультет та його структурні підрозділи є активними учасниками міжнародного співробітництва, зокрема з такими країнами, як Австралія, Туреччина, Німеччина, Швейцарія, США, Росія, Угорщина, Словаччина, Польща, Чехія, Сербія, Австрія. «Особливістю навчального плану підготовки бакалавра з готельно-ресторанної справи у УжНУ є те, що він, поряд з нормативними, містить низку варіативних економічних, медичних та правових дисциплін, які передбачають надання знань, необхідних для відкриття власного готельного та ресторанного підприємства», – стверджує Наталія Габчак. Нагадаємо, що ліцензійний обсяг на спеціальність «Реклама та зв’язки з громадськістю» – 30 місць стаціонарної форми навчання та 30 місць заочної. Потрібні предмети в сертифікаті УЦОЯО для вступу на «Рекламу і зв’язки з громадськістю» – українська мова та література (базовий рівень), іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська), історія України. Ліцензійний обсяг спеціальності «Готельно-ресторанна справа» – 50 місць стаціонарної та 30 місць заочної форм навчання. Необхідні предмети в сертифікаті УЦОЯО для вступу на «Готельно-ресторанну справу» – географія, українська мова та література (базовий рівень), історія України. Іванка Когутич для Медіацентру УжНУ |
|
|
|
Теги: |
Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter! |
1 | |
0Спам
| |
Ми у Facebook
Рубрики розділу
Інші матеріали рубрики