Середа, 17.07.24, 15:52 | Вітаю Вас Гість

Головна » Віртуальна приймальня » Різне Запитати

Шановні користувачі й гості сайту!


Віртуальна приймальня Віртуальна приймальня створена, щоб полегшити ваше пряме спілкування з керівним складом університету та його підрозділів – ректором, проректорами, директорами інститутів, деканами нашого вишу.

На ваші запитання відповідатимуть працівники, до компетенції яких входить вирішення конкретних питань життєдіяльності закладу.

Звертаємо Вашу увагу, що у Віртуальній приймальні не публікуються листи / звернення, що містять рекламні матеріали та інформацію рекламного характеру.

Крім того, не беруться до розгляду запитання і звернення:
• відверто провокаційного спрямування;
• що містять ненормативну лексику й образливі висловлювання;
• які є дублікатами вже зафіксованих у розділі;
• котрі не стосуються діяльності університету і не належать до компетенції його посадових осіб.



Запитує Марія:
Яка можливість працевлаштуватися у вашому університеті з дипломом бакалавра (чи магістра)?

Відповідь:
Це залежить від роду діяльності, якою б Ви хотіли займатися. По детальнішу інформацію звертайтесь до відділу кадрів


Запитує Квітослава:
Доброго дня. Скажіть, будь-ласка, а чи в УжНУ можливість для працевлаштування випускниці даного ВУЗу, яка здобула кваліфікації "магістр філології (словацька мова та література), і має досвід викладання словацької мови (3 роки) в одному з навчальних закладів нашого краю.
Буду щиро вдячна за відповідь.

Відповідь:
На сьогодні кафедра словацької філології повністю укомплектована науково-педагогічними працівниками. Усі викладачі мають наукові ступені кандидатів або докторів наук. Тож наразі можливості працевлаштування в цьому підрозділі немає.


Запитує Ольга:
18 жовтня 2012 року були прийняті "Зміни та доповненя до Колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом УжНУ". Дуже хотілося б дізнатися, коли зміни, зазначені в п.7.9.2. , будуть втілені в життя?

Відповідь:
Ваше питання направлено голові профкому викладачів та співробітників УжНУ Тамарі Суран. Відповідь очікуємо.


Запитує Юліана:
Хочеться детальніше прочитати про роботу Вченої ради свого університету, адже не всі викладачі є членами Університетської ради.
Огдяд роботи останньої ради дуже поверховий як на Сайті університету, так і на сайті "Медіацентру". З яких причин? Зіставте усі попередні повідомлення про питання, які розглядалися на засіданнях Ради та рішення Ради.

Відповідь:
Шановна пані Юліано!

Не можу погодитися з Вашим твердженням, що інформація про засідання Вченої ради грішить поверховістю, надто відрізняючись від попередніх публікацій. Ба більше – із останнього засідання цього університетського органу з’явилися дві публікації.

Вважаю, питання, що розглядалися, знайшли відображення в публікації не меншою мірою, ніж у попередніх матеріалах. Хоч журналістка, ясна річ, не подала стенографічного звіту роботи, але це й не було її завданням.

Щоправда, не наведено цього разу значного обсягом переліку осіб, затверджених на посадах завідувачів кафедр, а також затверджених тем дисертацій і відповідних наукових керівників.

Брак саме цієї інформації спричинив Ваше питання?

Якщо так, згадані переліки на початку наступного тижня можуть бути підготовлені й опубліковані у відповідних розділах офіційного сайту університету.

З повагою – головний редактор Медіацентру УжНУ В. Путрашик


Запитує Молнар Каміла Зигмундівна: (Каміла)
Скажіть, будь ласка, чи можна у вашому закладі із заочної форми навчання перейти на стаціонар?

Відповідь:
Так, можна – при наявності вакантних місць на відповідній спеціальності обраного факультету.


Запитує Молнар Катерина Ласлівна:
Доброго дня! Скажіть будь-ласка, коли розпочинається сесія для заочників (біологія) ? Дякую!

Відповідь:

Відповідь на Ваше питання нададуть у деканаті біологічного факультету. Можете звернутися за цим контактним номером: +38 (03122) 3-20-15. Або ж електронна адреса біологічного факультету - f-bio@uzhnu.edu.ua.

Також така інформація розміщується для зручності студентів у розділі «Інфоцентр» на офіційному сайті ДВНЗ «УжНУ».



Запитує Оленка:
А в університеті є Wi Fi?

Відповідь:
У головному корпусі є.


Запитує оленка:
Чи проходять першокурсники практику??

Відповідь:

Це залежить від факультету, на який Ви вступаєте. Інформацію можна отримати у відповідному структурному підрозділі.



Запитує Оленка:
З якої години починаються пари в університеті?

Відповідь:
З 8.00


Запитує 1 курс:
Будь ласка, можете надати інформацію про те, як дізнатися у якій ти групі і відповідно який розклад?
Чи можна про це уже зараз дізнатися? Якщо так, то де? Спасибі)

Відповідь:
Розклад дізнаєтеся 1 вересня, як прийдете на свій факультет. У перші два тижні він тимчасовий. Зазвичай спершу начитуються лекції, причому цілому курсу – без розподілу на групи.
Поділ на групи – як правило, протягом першого тижня навчання.


Запитує Марія:
Як проходить процедура перезарахування оцінок? Я вступила на перший курс стоматологічного факультету. До цього я навчалася на медичному факультеті за спеціальністю «Лікувальна справа» (два курси).

Відповідь:
Перезарахування результатів раніше складених студентом дисциплін (модулів) згідно з індивідуальним навчальним планом здійснює декан факультету на підставі заяви студента із урахуванням відповідності змісту дисципліни ОПП, загального обсягу у годинах і кредитах, форми підсумкового контролю.


Запитує Віталія:
Чи оплачутиме університет відрядження викладачів на наукові конференції у цьому навчальному році?

Відповідь:
Кошти для відряджень на цей начальний рік передбачені й розподілені між факультетами.


Запитує Вадим Гребенніков:
Чому викладачів УжНУ змушують вести Журнал обліку роботи викладача (форма Н-4.07), який відмінено Наказом Міністерства освіти і науки від 05.06.2013 № 683, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 червня 2013 р. за № 965/23497, "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29 березня 2012 року № 384"?

Відповідь:
Ми надіслали Ваше запитання у навчальний відділ. На відповідь очікуємо.


Запитує Студентка:
Коли буде повідомлено, який розклад занять на ІІ семестр?

Відповідь:
Щодо розкладу занять на ІІ семестр вам слід звертатися до деканату відповідного факультету або ж стежити за оновленням папки «Деканат» потрібного вам підрозділу на офіційному сайті УжНУ, де розміщуються електоронні версії розкладу.


Запитує Світлана:
Я маю право на позаконкурсне зарахування, а держмість лище 2- чи потраплю я на держзамовлення? Дякую!

Відповідь:
Те, чи увійдете Ви до списку вступників, рекомендованих до зарахування поза конкурсом, залежить від Вашого конкурсного балу.


Запитує Анастасия:

В дипломі кладуть а, б с чи 4,5?


Відповідь:

У додатку до диплома ставиться оцінка: 4, 5.



Запитує Марія:

Чи може студент 3 курсу заочної форми навчання, Біологічного факультету, спеціальність "Біологія" закінчити навчання екстерном?


Відповідь:
Згідно Наказу МОН "Про затвердження Положення про організацію екстернату у вищих навчальних закладах України " втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки N 1363 від 28.12.2015 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0001-96,
оскільки є Стаття 49 (Закон "Про вищу освіту"), Форми навчання у вищих навчальних закладах, згідно якої навчання у вищих навчальних закладах здійснюється за такими формами:

1) очна (денна, вечірня);
2) заочна (дистанційна).

.... детальність відповіді викликана масовими питаннями такого типу, у тому числі по телефону, мабуть опублікуємо щось на зразок FAQ від Приймальної комісії.

Приймальна комісія УжНУ



Запитує юля:

чи можу я поступити в ужну на медичний факультет сестринська справа через рік після закінчення мед. коледжу???якщо так / ні то чому і що треба здавати які документи для того?


Відповідь:
Так, Ви можете продовжити навчання за спеціальністю для здобуття ступеня бакалавр (термін навчання 1 рік 10 місяців), склавши  фахове випробування. 

Початок прийому заяв та документів - 11 липня.
Закінчення прийому заяв та документів - о 18.00 годині 20 липня.
Проведення вступних випробувань - 21 – 27 липня.

До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:
– копію документа державного зразка про раніше здобутий освітній
(освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, і додатку до нього (диплом молодшого спеціаліста і додаток);
– копію документа, що посвідчує особу та громадянство;
– копії документів, які підтверджують право вступника на зарахування за співбесідою (розділ Х Правил прийому), зарахування поза конкурсом (розділ ХІ цих Правил прийому) (за наявності).
– чотири кольорові фотокартки розміром 3 × 4 см.
 


Запитує Михайло:

Я вступив до УжНУ на заочну форму навчання на факультет інформаційних технологій за спеціальністю інженерія програмного забезпечення на 1 курс. Скажіть, будь ласка, як я можу дізнатися коли в мене настановча сесія???


Відповідь:

Ви повинні прийти на ваш факультет і звернутися у деканат, де вам все пояснять. Ось координати факультету http://www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/faculty-fit/about